وبلاگ

سهام عدالت

کدام سهام داران عدالت، به بانک مراجعه کنند؟

از 6 خرداد ماه سهام داران عدالتی که تا قبل از 31 اردیبهشت به سامانه الکترونیکی سهام عدالت مراجعه کرده‌اند و سهام خود را آزاد کرده‌اند و شماره شبا خود را ثبت و یا تغییر داده‌اند، می‌توانند به بانک مراجعه کنند. روش آزاد سازی سهام عدالت را در مقاله قبلی توضیح داده‌ایم. شما می‌توانید از این لینک آن را مشاهده کنید.

سازمان خصوصی سازی کشور به منظور جلوگیری بی‌رویه به بانک در روزهایی که همگی درگیر کرونا هستیم طی یک اعلامیه گفت:  از روز سه‌شنبه 6 خرداد ماه 1399، بانک‌ها بر اساس اطلاعاتی که سازمان خصوصی سازی پیش از این برایشان ارسال کرده، اقدام به پذیرش درخواست فروش ۳۰ درصد سهام عدالت از سوی هموطنان سهام دار خواهند نمود. ولی فقط اطلاعات سهام دارانی که تا قبل از 31 اردیبهشت شماره شبا خود را ثبت کرده‌اند را برای بانک‌ها ارسال کرده‌اند. پس اگر بعد از تاریخ 31 اردیبهشت به سامانه الکترونیکی سهام عدالت مراجعه کرده‌اید و روش انتخاب سازی خود را انتخاب کرده‌اید و یا شماره شبا خود را تغییر داده‌اید به از مراجعه به بانک خودداری نمایید.

پس از پایان مهلت انتخاب روش آزاد سازی از طریق سامانه الکترونیکی سهام عدالت (۸ خرداد ۱۳۹۹)، سازمان خصوصی سازی بسته اطلاعات نهایی و تکمیلی را مجدداً برای بانک‌ها ارسال خواهد نمود. لذا می‌توانید پس از حدود یک‌هفته کاری از تاریخ فوق (۱۷ خرداد به بعد)، به بانک مراجعه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *