وبلاگ

کد خطاهای مشتریان خودپرداز در شبکه شتاب

شتاب یک شبکه عظیم زیرساخت بانکی کشور است که انجام فعالیت‌های بانکی نظیر برداشت وجه نقد، خرید الکترونیکی، انتقال وجه، پرداخت قبوض و مانده حساب را میسر می‌سازد.

در صورت مراجعه مشتریان به دستگاه‌های خودپرداز و بروز مشکل، بانک دارنده کارت مسول رسیدگی مشکل پیش آمده است. بانک مرکزی به منظور تسریع در رایند عیب یابی و رفع آن مستنداتی را منتشر کرده که در این‌جا به ذکر چند نمونه از آن می‌پردازیم و در یک فایل جداگانه به طور کامل آن را بارگذاری می‌کنیم.

 
کدخطا دلیل ایجاد خطا
۱۲ پیام ارسال شده معتبر نیست
۱۳ خطای داخلی
۰۱ وضعیت کارت دارای اشکال است
۳۳ دوره معتبر بودن کارت سپری شده است
۳۸ ورود رمز غلط توسط مشتری

 

کدهای خطای خودپرداز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *