وبلاگ

خودپرداز شخصی چيست؟

داشتن دستگاه خودپرداز شخصی یا خودپرداز فردی یک کسب و کار راحت است که اشخاص حقیقی و حقوقی  با داشتن سرمایه شخصی می توانند برای خرید آن اقدام نمایند.

هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند با مراجعه به  کارگزاری رسمی و معتبر بانک سپه (کوثر سابق) در کشور برای خرید دستگاه اقدام نماید. لازم به ذکر است که تنها کارگزار رسمی بانک سپه (کوثر سابق) در استان خوزستان شرکت فنی و مهندسی ندای گویا جوان می باشد. خرید دستگاه خودپرداز از کارگزاری های رسمی دارای مزایای بسیاری از جمله پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد که برای خریداران در اولویت است.

بازار کسب و کار خودپردازهای شخصی

متاسفانه در حال حاضر با وارد شدن دلال ها و افراد سودجو به این بازارِ کار با فریبِ افراد به واسطه قیمت های نامتعارف و کشاندن مشتری با شرایط پرداخت پول به شیوه های مختلف از جمله وعده ی اقساط بلند مدت باعث ضرر و زیان مالی به اشخاص شده اند و این مسئله باعث شده است تا دید مردم نسبت به این کسب و کار درآمدزا تغییر کند. و اما راه حل این مشکل خرید از کارگزاری های رسمی بانک های معتبر کشور می باشد.

همانطور که در متن بالا اشاره شد تمامی افراد با داشتن شرایط خرید دستگاه خودپرداز می توانند وارد این کسب و کار شوند و به عنوان شغل اول و یا دوم به درآمد بالایی دست پیدا کنند.

هر شخص برای شروع باید سرمایه اولیه برای خرید دستگاه و مکان مناسب برای نصب دستگاه خودپرداز را داشته باشد.

مکان مناسب برای دستگاه خودپرداز فردی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

  • مکان های پرتردد و شلوغ محلی مناسب برای نصب دستگاه می باشند.
  • برای کسب درآمد بیشتر بهتر است دستگاه در معرض دید و مکان های عمومی باشد.
  • مکان هایی که در اطراف آن مغازه، نانوایی، مطب دکتر و داروخانه باشد، با توجه به تردد زیاد محل مناسبی برای نصب دستگاه هستند.

شاید اولین سوالی که برای شما پیش بیاید این است که خرید دستگاه خودپرداز شخصی در ماه چقدر درآمد دارد؟

میزان درآمد دستگاه خودپرداز فردی بستگی به تعداد تراکنش ها که شامل; برداشت وجه، انتقال وجه، موجودی گرفتن، شارژ گرفتن و پرداخت قبوض می باشد. هر تراکنش کارمزد خاصی دارد که این کارمزدها هر ماه پس از محاسبه توسط بانک به حساب مالک دستگاه واریز می شود. (از هر کارمزد 60% خالص بدونِ کسر بیمه سپرده و مالیات متعلق به مالک دستگاه می باشد)

بیشترین کارمزد تراکنش ها مربوط به برداشت وجه نقد می باشد.

سوئیچ بانکی چیست؟

بعد از خرید دستگاه خودپرداز باید از نرم افزار و سرور یک بانک برای اتصال به سیستم بانکی استفاده شود. اتصال دستگاه خودپرداز به بانک را در اصطلاح سوئیچ بانکی می­ نامند.

در حال حاضر این راه ارتباطی از طریق بانک هایی که طرح خودپردازهای مشارکتی خارج از شعبه را کلید زده ­اند به متقاضیان طبق قوانین و شرایط بانک مربوطه اعطا می ­شود.

دریافت سوئیچ بانکی سپه (کوثر سابق) در کوتاه ترین زمان ممکن، با داشتن بالاترین سود کارمزد (60%خالص) بدون کسر بیمه و مالیات، برگشت وجه نقد به صورت آنی، الزامی نبودن گارانتی دستگاه خودپرداز، سرعت بالا و همگام بودن با سیستم شتاب خواهد بود.

شرکت فنی و مهندسی ندای گویا جوان تنها کارگزار رسمی مستقر در استان خوزستان و ارائه دهنده سوئیچ بانکی عضو شتاب در تمام شهرهای ایران می باشد. خدمات رایگان تغییر سوئیچ از دیگر موسسات به سوئیچ بانکی سپه (کوثر سابق) که شامل کانفینگ روتر، خدمات پشتیبانی تلفنی و نصب نرم افزار است برای شما پذیرندگان محترم در نظر گرفته می ­شود.

خودپرداز شخصی 

شماره تماس شرکت ندای گویا

شماره تماس شرکت ندای گویا

۰۶۱-۳۴۴۹۲۲۲۶-۸

۰۹۱۶۰۴۰۳۸۶۰-۳

آدرس شرکت ندای گویا

آدرس شرکت ندای گویا کارگزار رسمی بانک سپه

خوزستان، اهواز، چهارشیر، شهرک صنعتی شماره یک، خیابان پنج، سوله‌ هفت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *