وبلاگ

تفاوت خودپرداز دیواری و سالنی

انواع خودپرداز 

خودپردازها از جهت نصب به دو نوع دیواری و سالنی تقسیم می‌شوند. در این‌جا به تفاوت این دو مدل خودپرداز می‌پردازیم.

خودپرداز دیواری

خودپردازهای دیواری، خودپردازهایی می‌باشند که در یک دریچه نصب می‌شوند. به طور معمول برای نصب این خودپردازها، دیوار یا دریچه‌ای شیشه درون ساختمان‌ها تعبیه شده است. به این صورت که بدنه‌ی دستگاه که شامل درب گاوصندوق است درون ساختمان قرار می‌گیرد و پول گذاری از داخل ساختمان صورت می‌گیرد. همچنین قسمت جلویی خودپرداز که شامل مانیتور و صفحه کلید و رسید مشتری و کارتخوان است در جلوی ساختمان و در دید عموم است.

خودپرداز دیواری

خودپرداز سالنی

خودپرداز سالنی، خودپردازی است که به صورت کامل در بیرون قرار می‌گیرد. این خودپردازها معمولا در مکان‌های تفریحی، تجاری و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

blank

و اما تفاوت خودپردازهای دیواری و سالنی در چیست؟

دستگاه‌های سالنی عموما سبک‌تر و قابل حمل‌تر می‌باشند. هزینه ساخت و نصب دریچه‌های امن را ندارند. با توجه به این‌که در محیط‌های بسته قرار می‌گیرند، در ساعاتی از روز تراکنش ندارند و نسبت به خودپردازهای دیواری که 24ساعت از شبانه روز در دسترس می‌باشند، تراکنش کمتری دارند.

شرکت فنی و مهندسی ندای گویا با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه خدمات و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز و تجهیزات بانکداری با هدف توسعه فناوری‌های نوین بانکی و ایجاد اشتغال پایدار، پا به عرصه فعالیت گشوده است. این شرکت به منظور ارائه بهترین کیفیت و خدمات نسبت به بازار فعلی، علاوه بر توانایی‌های بالای فنی‌، فعالیت خود را اختصاصاً معطوف به واردات و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز کرده است و تاکنون توانسته است با بانک‌های متعددی همکاری کرده و لوح رضایت برعملکرد را دریافت نماید. لذا اکنون نزدیک به چهار سال متوالی است که کارگزاری رسمی بانک سپه(کوثر سابق) می‌باشد و در طول دوره کارکرد توانسته به افتخاراتی همچون طراحی نرم افزار کمکی برای خودپرداز ، بالا بردن تعداد پذیرندگان موسسه و برگزاری سمینارهای آموزشی موفق دست یابد. این شرکت با به کارگیری مجرب‌ترین و کار آزموده‌ترین متخصصین جهت بازاریابی فروش و خدمات پشتیبانی پس از فروش و تعمیرات تخصصی خودپردازها در سراسر کشور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *