وبلاگ

خودپرداز-شخصی

اصول آغاز کسب‌وکار خودپرداز شخصی

آیا می‌دانستید که بیش از ۵۵هزار فروش خودپرداز در ایران وجود دارد و چیزی در حدود 20% آن‌ها متعلق به بانک‌ها نیستند. پس مالکیت این دستگاه‌ها برای چه کسانی است؟ اکثر آ‌ن‌ها متعلق به افرادی مانند من و شما هستند. +

دستگاه‌های خودپرداز تجارت‌های سودآوری هستند که  هیچ‌گونه هزینه سرباری ندارند. منظور از نبود سربار چیست؟ یعنی شما برای تجارت خودپرداز نیاز به کارمند ندارید. نیاز به خرید جای بزرگی ندارید و بهتر از آن شما می‌توانید کسب‌وکار خود را ار خانه مدیریت کنید. آیا میخواهید تجارت خودپرداز خود را داشته باشید؟

اصول اولیه‌ای که به شما می‌گوییم را دنبال کنید و صاحب یک تجارت موفق شوید.

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت خودپرداز موقعیت مکانی آن است. در چه مکان‌هایی خودپرداز استفاده بیشتری دارد و سود بیشتری به شما می‌دهد؟ اولین و بدیهی‌ترین پاسخ، مراکز خرید و مکان‌های پر رفت‌وآمد و شلوغ است. اما کمی بیشتر و متفاوت‌تر فکر کنید. به تجربه‌ی خود از استفاده‌ی خودپرداز برگردید. آیا تا به‌حال جایی نرفتید که به خودپرداز نیاز داشته‌اید ولی آن‌ را در نزدیکی خود پیدا نکردید؟ به دنبال نقاطی باشید که نیاز به خودپرداز در آن‌جا احساس می‌شود.

قبل از انتخاب مکان نصب خودپرداز به آن‌جا بروید و به صورت محلی تحقیق کنید و رفت‌وآمد آن‌جا را بسنجید و از بابت رفت وآمد آن منطقه و نیاز به خودپرداز مطمعن شوید.

شما باید برای شروع تجارت خود برنامه داشته باشید. این برنامه شامل محل نصب دستگاه و هزینه‌ای که می‌خواهید برای کار سرمایه کنید است. یعنی بدانید چقدر می‌خواهید برای خرید دستگاه هزینه کنید. آیا دستگاه به‌روز و مدل بالا می‌خواهید و یا یک دستگاه معمولی؟ به خودپرداز غیر نقدی نیاز دارید و یا می‌خواهید خودپرداز را پول‌گذاری کنید؟ چقدر می‌خواهید برای پول‌گذاری دستگاه هزینه کنید؟ شما باید تمام این نکات را قبل از خرید دستگاه در نظر بگیرید.

باید بدانید چه سوییچی را برای دستگاه خود انتخاب می‌کنید. اگر نمی‌دانید سوییچ بانکی چیست به این لینک مراجعه کنید. چه سوییچ بانکی‌ای را برای خودپرداز انتخاب می‌کنید؟ مهم است که بانکی را به عنوان ارائه دهنده سیستم شتاب خود انتخاب کنید که بیشترین سود از کارمزدها را به شما دهد و کمترین کارمزد را از هر تراکنش از حساب مشتریان کسر کند. چرا؟ مسلم است که اگر بانکی را انتخاب کنید که درصد کمی از کارمزد هارا به شما می‌دهد، سود شما کم می‌شود و اگر بانکی انتخاب شود که کارمزد زیادی از حساب مشتریان به ازای هر تراکنش کسر کند، مشتریان کمتر به پای دستگاه می‌آیند.

پیشنهاد ما به شما در این مورد بانک سپه می باشد می‌باشد. شرایط و ضوابط این موسسه به صورتی است که بیشترین سود کارمزد (۶۰٪خالص، بدون کسر بیمه و مالیات) به شما تعلق می‌گیرد.

و در کلام آخر، شما برای شروع هر کسب‌وکاری نیاز به بیمه دارید. هیچ‌گاه یک تجارت را بدون داشتن بیمه برای آن شروع نکنید. شرکت‌هایی می‌باشند که بیمه‌ی خودپرداز ارائه می‌دهند. حتما به سراغ آن‌ها بروید و دستگاه خود را بیمه کنید. شرکت ندای گویا کارگزار رسمی فروش خودپرداز شخصی بانک سپه در استان خوزستان می باشد.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شروع تجارت خود با خودپرداز برای شما مفید واقع شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *