وبلاگ

جشنواره-خودپرداز

جشنواره خرید خودپرداز شخصی

اگر به دنبال یک راه مطمعن و بدون ریسک برای سرمایه گذاری هستین به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا آخر دنبال کنید. وقتی حرف از سرمایه گذاری میاد اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد پول‌های کلان هست. به این معنی که تا پول زیادی نداشته باشی نمیتونی سرمایه گذاری کنی. ولی ما در این‌جا تصور شما از سرمایه گذاری را تغییر می‌دهیم و به شما نشان می‌دهیم با سرمایه‌ای نه چندان زیاد می‌توانید سرمایه گذاری کنید. احتمالا با خودتون فکر می‌کنید چه سرمایه گذاری‌ این ویژگی رو دارد؟ جواب ما به شما خرید خودپرداز شخصی است. ممکنه تعجب کرده باشید و برای شما سوال پیش بیاد که چگونه خرید یک وسیله بانکی سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

سال‌هاست که داشتن یک خودپرداز دیگه فقط یک دستگاه خدماتی برای بانک‌ها نیست. این روزها خرید خودپرداز شخصی یک تجارت محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خرید خودپرداز شخصی و نصب آن در یک محل پر رفت‌وآمد از تراکنش‌های انجام شده با دستگاه کسب درآمد کنید.

جشنواره بهاره

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که عجله کنید و جشنواره فوق‌العاده ندای گویا را از دست ندهید. شما با خرید از این جشنواره می‌تونید سوییچ بانکی کوثر را از ما به رایگان دریافت کنید. اگر در مورد سوییچ بانکی اطلاعی ندارید و نمی‌دانید در خودپرداز چه نقشی دارد خواندن این مطلب رو به شما پیشنهاد می‌دهیم. ولی چرا سوییچ کوثر؟ سوییچ کوثر بالاترین میزان سود را در بین تمامی سوییچ‌های بانکی برای صاحبان خودپرداز دارد. 60% سود خالص بدون کسر بیمه و مالیات.

چرا جشنواره بهاره ندای گویا

در جشنوازه خرید خودپرداز شخصی شرکت ندای گویا از مزایای زیادی از جمله سطل و سایبان رایگان بهره مند شوید. و همینطور به صورت رایگان در باشگاه مشتریان ندای گویا عضو می‌شوید و کارت عضویت را دریافت خواهید کرد.

تمامی خودپردازهایی که در این جشنواره به فروش می‌رسند دارای کیس تالادگاه می‌باشند که به روزترین کیس موجود در بازار است. از ویژگی کیس‌های تالادگا سرعت بسیار بالای آن‌ها به هنگام تراکنش‌های بانکی می‌باشد.

پشتیبانی و تعمیرات قطعات سخت‌افزاری خودپرداز‌های شخصی توسط کارشناسان مجرب و تکنسین‌های فنی در شرکت ندای‌گویا ارایه می‌شود. همچنین تیم مانیتورینگ ندای‌گویا به صورت تمام‌و‌قت در حال رصد کردن دستگاه شما می‌باشد. به محض اینکه اختلالی در شبکه و یا دستگاه شما بروز دهد، بی‌درنگ در صدد رفع آن بر می‌آید.مهم نیست چه ساعتی از روز باشد، شما حضور داشته باشید و یا خیر، ندای‌گویا پیوسته و به صورت آنلاین در اختیار شماست.

blank

 

خرید آنلاین در جشنواره خرید خودپرداز شخصی

با توجه اتفاقاتی که در دنیا به واسطه ویروس کرونا افتاده است، ندای گویا این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت آنلاین خودپرداز خود را خریداری کنید. چگونه؟ شما می‌توانید با برقراری تماس تصویری دستگاه را به دقت بررسی کرده و مشاهده کنید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

blank

تغییر سوییچ بانکی

شما در این جشنواره این فرصت را دارید که اگر صاحب خودپرداز هستید، سوییچ بانکی خود را تغییر دهید و سوییچ کوثر را از ما دریافت کنید. برای اطلاع از مزایای سوییچ کوثر به این لینک مراجعه کنید.

blankو در آخر می‌توانید برای خرید از این جشنواره به صفحه جشنواره بهاره ندای گویا مراجعه کرده و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *