جشنواره تابستانه ندای‌گویا

در جشنواره تابستانه خرید خودپرداز شرکت فنی و مهندسی ندای‌گویا شما می‌توانید صاحب یک خودپرداز شخصی شوید.

جشنواره تابستانه شرکت فنی و مهندسی ندای‌گویا از تاریخ ۱ تیرماه آغاز و تا آخر شهریور ماه ادامه دارد. با شرکت در این جشنواره می‌توانید از تخفیفات و امکانات ویژه ما بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از طرح های این جشنواره را انتخاب کرده و بلافاصله کسب‌وکار‌خود را آغاز کنید. همچنین در این طرح امکان خرید دستگاه خودپرداز شخصی به صورت اقساط میسر می باشد.

همه‌ طرح‌های این جشنواره شامل هدایایی مانند سطل‌ و سایبان، چهارپایه دستگاه‌، نصب فیزیکی تجهیزات، آموزش و راه‌اندازی و خدمات تلفنی یک ساله می‌باشند. از دیگر مزایای جشنواره تابستانه شرکت فنی و مهندسی ندای‌گویا، همراه بودن دستگاه‌ها با کیس تالادگا است که به‌روزترین و پیشرفته‌ترین کیس موجود در بازار می‌باشد.

علاوه بر هدایایی که همراه با طرح‌ها وجود دارد، ملزومات دستگاه نیز شامل تخفیفات ویژه می‌باشند. با خرید خودپرداز از جشنواره ، می‌توانید از گارانتی شرکت فنی و مهندسی ندای‌گویا بهره ببرید.

و در نهایت با خرید دستگاه در این جشنواره، مجوز اتصال به سیستم شتاب را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

ولی هنوز تموم نشده. بعد از خرید از این جشنواره کارت باشگاه مشتریان به صورت رایگان به شما داده می‌شود. اما باشگاه مشتریان چیه؟ شما با عضویت در این باشگاه می‌توانید برای خریدهای بعدی از ما تخفیف بگیرید.

برای اطلاع از طرح‌ها و هدایای ویژه این جشنواره با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما همه روزه و به صورت تمام وقت آماده‌ خدمت رسانی به شما می‌باشند.

شرکت ندای گویا
مشاوره و خرید خودپرداز شخصی ncr
061-34492226-8
061-3882
خوزستان، اهواز، چهارشیر، شهرک صنعتی شماره یک، خیابان پنجم، سوله‌ی هفتم