امروزه سیستمهای نوبت دهی اتوماتیک در دنیا از جایگاه ویژهای برخوردار هستند. کاربرد این نوع سیستمها برای کلیه مراکزی که تعداد ارباب مشتری بالایی دارند بسیار ضروری است. تحقیقات نشان داده است که سیستم نوبتدهی نه تنها به کارایی کار سازمان میافزاید، بلکه مانع از ایجاد تنش در محیط کار میشود. شرکت فنی و مهندسی ندای گویا با داشتن چندین سال تجربه به همراه تیمی از متخصصین خودد آماده همکاری با ارگانهای محترم برای تولید دستگاههای نوبت دهی و سیستمهای مدیریت صف بیسیم میباشد.
- ارتباط بیسیم کلیه تجهیزات
- عدم نیاز به هرگونه سیم کشی، داکت کشی و تغیر در دکوراسیون
- نصب سریع و آسان سادگی و سهولت در جابهجایی سیستم (مناسب برای مکانهای استیجاری)
- عدم نیاز به کامپیوتر (در صورت عدم نیاز به نرمافزار گزارشگیری)
- قابلیت تعریف 8 الی 12 صف
- تنوع در انتخاب مدل استند (ایستاده، دیواری، رومیزی، دو صف)
- عدم محدودیت در تعداد باجه
- نمایشگرهای سون سگمنت (لاتین) و دات ماتریس (فارسی)
- نمایشگرهای مرکزی متنوع
- قابلیت استفاده از نمایشگرهای مرکزی LCD
- صدای فارسی، انگلیسی، ترکی، عربی، کردی
- سیستم گزارشگیری محلی
- امکان راهاندازی سیستم گزارشگیری توزیع شده آنلاین
- قابلیت راهاندازی نوبت دهی موبایلی (اندروید)
- صدور کارت مشتریان ویژه (vip)
- طراحی سیستم براساس نیاز کار فرما و به طور خاص
- پشتیبانی 24 ساعته
- یک سال گارانتی تعویض (بدون قید و شرط)
- 10 سال خدمات پس از فروش
در سیستمهای نوبت دهی تمامی امور مانند صدور نوبت، کنترل صفها، مدیریت نوبتها و همچنین کنترل صفحه نمایش باجه، سرور صدا و پنل نظرسنجی مشتریان توسط دستگاه مرکزی کنترل میگردند.
چیزی که سیستمهای نوبت دهی ندای گویا را از دیگران متمایز میسازد، ارتباط بیسیم میان اجزای مختلف سیستم میباشد. به این معنی که تمامی ارتباطات و جابهجایی دادهها بین اجزای مختلف سیستم بدون نیاز به کابل کشی و با امواج الکترومغناطیس میباشد.
- دستگاه صدور بلیط (درچهار مدل متفاوت)
- نمایشگر باجه
- صفحه کلید کاربر
- کنترل از راه دور کنترل کاربر
- مجموعه صوتی
- نمایشگر مرکزی
- تابلو نمایش گر ساعت، تاریخ، تبلیغ و مناسبتها
- نرمافزار جامع گزارش گیری (متمرکز و توزیع شده)
- پنل نظر سنجی
- سامانه نوبت دهی موبایلی
- مشتریان ویژه vip
- استند فلزی نوبت دهی ایستاده
- کیوسک نوبت دهی لمسی
- استند فلزی نوبت دهی دیواری
- دستگاه صدور بلیط رومیزی و دیواری
- نمایشگر دات ماتریکس
- نمایشگر 7segment
- ارسال و دریافت اطلاعات به صورت بیسیم
- نمایشگر سون سگمنت 3 و 4 رقمی درشت و پر نور جهت نمایش اطلاعات
- دارای کلیدهای عملیاتی مرغوب و بسیار با دوام
- قابلیت ها: فراخوانی ، نوبتی، فراخوانی مجدد، فراخوانی بدون نوبت
- انتقال مشتری از یک صف به صف دیگر بدون نیاز به دریافت نوبت مجدد
- قابلیت سرویس دهی یک باجه به بیش از یک صفحه
- قابلیت اعمال تنظیمات توسط صفحه کلید
- دارای جعبه شکیل ، مرغوب و بادوام
- رنگ ها و طرح های مختلف برای جعبه بر اساس نیاز مشتری
- کوچکترین دستگاه فراخوان باجه درسیستمهای نوبت دهی
- استفاده به جای صفحه کلید فراخوان باجه (متصدی)
- سهولت در استفاده و جابهجایی
- قابلیت فراخوان از حداکثر 4 صف به صورت همزمان
- قابل استفاده به همراه کلیه دستگاههای صدور بلیط
- دریافت اطلاعات به صورت بیسیم
- پایه فلزی مناسب جهت نصب بلندگوها و دستگاه اعلام صوتی در مکان مناسب
- بلندگو و آمپلی فایر با کیفیت عالی، بر اساس نیاز محیط
- بلندگو ها مستقل از کامپیوتر به سیستم صوتی بیسیم متصل میشوند
- با قابلیت ورودی پخش موزیک (سفارشی)
- در طرحها، اندازهها و قابلیتهای مختلف (بر اساس نیاز کار فرما)
- نمایش ساعت
- نمایش تاریخ (شمسی، میلادی، قمری)
- نمایش تبلیغ موسسه
- نمایش مناسبتها
- نمایش دما
- قابلیت طراحی آرم موسسات به صورت سه بعدی و بر جسته
- دارای فونت های نمایشی زیبا و متعدد
- نمایشگر ساده
- نمایشگر زیرنویس دار
- نمایشگر مرکزی LCD
- دریافت اطلاعات به صورت بیسیم در داخل شعبه
- ذخیره کلیه اطلاعات مربوط به سیستم نوبت دهی در بانک اطلاعاتی
- شامل کلیه اطلاعات نظر سنجی و فراخوانی
- امکان گرفتن انواع گزارش ها (نامحدود و براساس نیاز کار فرما) به عنوان مثال:
- متوسط مدت زمان سرویس دهی هر باجه، متوسط مدت زمان انتظار مشتری ها در بانک
- نتایج نظر سنجی ارباب رجوع به تفکیک متصدیان و شعب و انواع گزارش های دیگر …
- امکان نظارت و گرفتن انواع گزارش از راه دور با تعریف سطح دسترسی (در سیستم جامع گزارش گیری توزیع شده، تحت وب)
- قابلیت فعال سازی نوبت دهی موبایلی (اپلیکیشن اندروید )
- نمایش کلی وضعیت باجه ها در یک نما
- نمایش تعداد افراد و میانگین زمان انتظار هر صف
- خروجی نتیجه گزارشات در فرمتهای متنوع
- گزارش گیری جامع به تفکیک شعب
- قابلیت تعریف تا 5 سطح جهت دسته بندی شعب
- نمایش وضعیت باجههای هر شعبه در یک نما
- گزارش گیری عملکرد باجهها
- گزارش گیری وضعیت صفهای هر شعبه
- تعریف مختصات جغرافیایی هر شعبه
به کمک این پنل می توان پس از اتمام کار، از مشتریان هرباجه (متصدی) درباره نحوهی خدمت رسانی نظر سنجی کرد. برای این منظور می توان چهار پرسش دلخواه را برای سیستم در نظر گرفت که مشتری برای هرکدام پاسخ مجزا ثبت میکند. درنهایت همه اطلاعات در بانک اطلاعاتی ذخیره شده و برای هرگونه آمارگیری آماده میگردد.
شرکت فنی و مهندسی ندای گویا به عنوان مبتکر سامانه نوبت دهی موبایلی در کشور، این سیستم را برای اولین بار به شبکه بانکی کشور معرفی کرد. به کمک این سیستم مشتریان بانک (یاهر ارگان دیگری) میتوانند قبل از مراجعه حضوری به بانک از طریق اپلیکیشن اقدام به اخذ نوبت نمایند.
- صدور کارت ویژه جهت ارائه سریع تر خدمات
- قابلیت استفاده از کارت Magnet یا Mifare
- عدم محدودیت در تعداد کارتهای صادر شده
- اولویت با فراخوانی شمارههای صف VIP
- قابلیت ثبت اثر انگشت مشتریان جهت صدور نوبت
- قابلیت صدور روزانه یک نوبت به ازای هر اثر انگشت